RainBoww
qindu ;'D
Sunday, December 16, 2012 | 0Superstar (s)!


caption : PEACE !

Assalammualaikum ! Heeya heeya ! *tarik nafas, kepakkan jari* 
Okay, btw Fa nak say sorry sebab terpaksa cancel temu janji aka *dating* dengan korang yea, Sue and Liya. I didnt mean to cancel it :'( *sob sob
Abah aku cakap kalau takde bas straight to Putrajaya, abah tak bagi. Kalau ada memang aku dah selamat dah berlepas ke sana. Hem, jangan menangis tau korang >.< Hikhik. Em, apa eh ? Rindu gila tahap tak ingat dah dekat korang. 


Em, let me introduce to you all my new besties ^^ kechink kechink. Actually kitorang belum ada nama geng lagi. Hem, takde idea :/ Yang tengah tuh, Didi. Dia gila anime. Tapi ada jugak Kpop yang dia minat ^^ Yang kanan sekali tuh Hazirah. Dia minat Indie, nasib aku tau jugak pasal Indie. boleh jugak sharing apa apa dengan dia. Didi, adik kitorg yang paling bongsu, sebab dia lahir lambat :P Hazirah nih KAKLONG . Gangster besar kot, jangan main main. Aku pun takut dengan dia T_T 

Yang tuh jeh kot nak story. Tepu idea lah malam nih. Taktau nak taip apa dah ~ Hehe. Even aku dah ada besties baru, tapi korang tetap LAVEERA aku ! Sampai akhir hayat. InsyaAllah. Semoga ALLAH merestui ukhuwah kita. AMIN :) Aku tak pernah lupa korang tau. So korang study elok elok okay. Hope kita dapat result yang "flying colours" *ecewahhh* 

Nad : Kau dekat Terengganu tuh jaga diri tau. Dah lah jauh :') Huhu. Even kau tak minat Kpop, tapi aku nak jugak suruh kau klik link dekat bawah tuh. Lagu semangat special untuk korang okay ! 
Sue : Kau dah nak mula belajar nanti dekat KL. Jaga diri jugak !
Aliah : Kita geng ! Form 6. Even kau dengan family, tapi kena jaga diri jugak ! ;D Hehehe, kau kan BERIANI ^^ heheh

Akhir kata, aku selalu rindu korang tau. 
Babai ! Ich liebe dich :* TAKE CARE. Jangan give up dalam study tau ;)


Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum ! Meowwwww


Diary About Stuff Site


Let's Sing!


The Credits!


Basecode by : Fatin and Haizi
Header by : Iyra Monster
Own this blog : LAVEERA

Best View at GOOGLE CHROME!