RainBoww
cuti's
Saturday, December 15, 2012 | 0Superstar (s)!


Assalammualaikum korg ;)
Comel tak belog kita ? *baik korang cakap comel, kalau tak aku touching sebulan :P HAHAH. 
Penat jugak weh edit benda alah nih -____-" But it's okaylah kan. Baru nampak ceria sikit bila bukak ^^ Hehehe. So if korang nak tambah apa apa, just go on. Tapi jangan sampai sesak pulak, nanti SERABUT . Lenguh tanganlah korang, edit belog nih. Kena teliti satu satu. Btw, disebabkan aku taktau nak pilih lagu apa yang korang suka, so aku letak jelah lagu Closer by Taeyeon. Lagu nih dalam cerita To The Beautiful You. Aku suka, so touched ^^ Hehehe. Agak sesuai untuk LAVEERA ;) Nampaknya kilat dan guruh mencemburui aku untuk taip panjang panjang dalam entry nih -____-" So aku kena gerak dulu yea. Babai ! Ich liebe dich, LAVEERA :* muahhh.


So kalau korang nak tau maksud lagu Closer nih Klik Sini ;)


Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum ! Meowwwww


Diary About Stuff Site


Let's Sing!


The Credits!


Basecode by : Fatin and Haizi
Header by : Iyra Monster
Own this blog : LAVEERA

Best View at GOOGLE CHROME!